Monday, October 7, 2013

ယခုႏွစ္ ေဘာလုံးရာသီမွာ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္းကို ဟိုေ ဆး ေမာ္ရင္ဟိုတစ္ေယာက္ တစ္ေက်ာ့ျပန္ ေရာက္ရိွလ ာျခင္းဟာ ခ်ယ္လ္ဆီးပရိသတ္မ်ား အပါအ၀င္ ေဘာလုံ းပရိသတ္္မ်ားအတြက္ေတာ့ စိတ္၀င္စားစရာ အေၾကာင္ းတစ္ရပ္ ျဖစ္ခ့ဲပါတယ္..။ ေပၚတူဂီ၊ အဂၤလန္၊ အီတလီ ႏွင့္ စပိန္ေဘာလုံးေဘာကမ်ားမွာ ေအာင္ျမင္မွဳ အလီ လီ ဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့ျပီး ယခုတစ္ၾကိမ္ အျပန္ခရီးမွာ ေနာ က္ထပ္ဘာမ်ား ေဆာင္ယူႏိုင္ဦးမည္လဲ?? ေနာက္ထပ္ ဘာေတြမ်ား ထူးထူးျခားျခား လုပ္ျပႏိုင္ဦးမွာလဲဆိုတဲ့ ေ မးခြန္းမ်ားရဲ႕ အေျဖကိုလည္း အားလုံးက သိခ်င္ေနၾကပ ါတယ္..။ ဒီလိုေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို တနင့္တပိုး ထမ္း ထားရတဲ့ သူ႔အတြက္ အခုအခ်ိန္ဟာ ယခင္နည္းျပအ ဆက္ဆက္လက္က အသင္းကို သူ႔စိတ္ၾကိဳက္ ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ဆဲ အေနအထားမွာပဲ ရိွေနပါေသးတယ္ ..။ အခုေမာ္ရင္ဟို တည္ေဆာက္ေနသည့္ အသင္းေပ ၚ ေဆာင္းပါးရွင္ Michael Cox ရဲ႕ သုံးသပ္ခ်က္အ ေပၚ အေျခခံျပီး ေအာက္ပါအတိုင္း တင္ျပလိုက္ရပါတ ယ္..။ ေျခာက္ႏွစ္တာ ကင္းကြာျပီး ဌာေနေဟာင္းကို ျပန္လာ ခဲ့သည့္ သူ႔ကိုမန္ေနဂ်ာ အသစ္တစ္ေယာက္ဟု ေခၚတ ြင္လို႔ေတာ့ မရေပ..။ သူ႔ရဲ႕အားသာခ်က္ကေတာ့ ပရီးမီ းယားလိဂ္ သရဖူ တိုက္ပြဲကို ဆင္ႏြဲဖူး၊ ေအာင္ျမင္ခဲ့ဖူး တာပါပဲ..။ တစ္ဖက္မွာလည္း အားနည္းခ်က္ေတြက ရွိ ပါတယ္..။ သူ႔အေၾကာင္း၊ သူ႔ရဲ႕နည္းစနစ္၊ စိတ္ဓါတ္ စစ္ဆင္ေရးအေၾကာင္းေတြကို ျပိဳင္ဘက္နည္းျပေတြက လည္း ထဲထဲ၀င္၀င္ သိျပီးသမို႔ အရင္ထက္ေတာ့ ပိုျပီး ခက္ခဲႏိုင္ပါတယ္..။ နည္းစနစ္ပိုင္းအရ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ေမာ္ရင္ဟိုဟာ န ည္းစနစ္ အသစ္ေတြကို တီထြင္၊ ဖန္တီး၊ ယူေဆာင္တ တ္တဲ့သူ မဟုတ္ပါဘူး..။ သူ႔ရဲ႕အသင္းေတြဟာ မာေ က်ာမွဳကို အေျခခံျပီး တန္္ျပန္တိုက္စစ္၊ တိုက္ရိုက္ ေပး ပို႔မွဳေတြနဲ႔ပဲ ရိုးရိုးရွင္းရွင္း ကစားေလ့ရိွပါတယ္..။ ဒါ့ေၾ ကာင့္မို႔ အခုတစ္ၾကိမ္ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္းကို သူ႔စိတ္ၾကိဳ က္ ျပန္လည္တည္ဆာက္ျပိးတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း နည္းစ နစ္ပိုင္းအရ အသစ္အဆန္းေတြ ျမင္ေတြ႕ႏိုင္ဖြယ္ မရိွပါ ဘူး..။ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ ကစားကြက္ အခင္းအက်င္း.. ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ ပရီးမီးယားလိဂ္ကို ေရာက္ရိွလာခ်ိန္မွာေတ ာ့ ေမာ္ရင္ဟို (ႏွင့္ ဘင္နီးတက္ဇ္) တို႔ဟာ ၄- ၄- ၂ ပုံ စံမွာပဲ အသားက်ေနတဲ့ အဂၤလန္ အသင္းေတြကို ပုံစံေ ဟာင္းကထဲ ခဲြထြက္ႏိုင္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္ ..။ သူဘယ္လိုနည္းစနစ္ပိုင္းအရ အသာစီး ယူခဲ့တာ ကို အခုလို ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္..။ “ကြ်န္ေတာ္က ကြင္းလယ္မွာ မက္ခလီလီကို အထိုင္ခ်၊ သူ႔ေရွ႕မွာ ႏွစ္ေယာက္ထားျပီး ၾတိဂံပုံစံနဲ႔ ခင္းလိုက္တ ယ္..။ ဒီလိုထားလိုက္ျခင္းအားျဖင့္ အလယ္တန္းသမား ႏွစ္ေယာက္ (Central Midfielders) ကို ေဘးခ် င္းယွဥ္ထားတဲ့ သမာရိုးက် ၄- ၄- ၂ ကစားကြက္ကို က ြင္းလယ္အသာစီး ရပါတယ္..။ အားသာခ်က္က မက္ခ လီလီဟာ ခံစစ္ေၾကာင္းေရွ႕မွာ အျမဲတမ္း ရိွေနတယ္ ..။ တိုက္စစ္ဆင္ခ်ိန္မွာ သူတစ္ကြင္းလုံးကို လွဳပ္ရွားႏိုင္ တယ္..။ သူ႔ကိုလာကပ္မယ္ဆိုရင္ က်န္္တဲ့ကြင္းလယ္လူ ႏွစ္ေယာက္က လြတ္သြားျပီ..။ ဒီကြင္းလယ္သမားေတ ြကို ဖိအားေပးဖို႔ တစ္ဘက္အသင္းက သူတို႔ေတာင္ပံသ မားေတြ အတြင္းကို ၀င္လာရေတာ့မယ္..။ ဒီလိုနည္း အားျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္အသင္းဟာ ေတာင္ပံေတြမွာ ေနရ ာလြတ္ေတြရလာတယ္..။ ဒီေနရာလြတ္ေတြကေန က ြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ေတာင္ပံသမားေတြ၊ ေနာက္ခံအစြန္လူေတ ြက တိုက္စစ္ဆင္ႏိုင္တယ္..။ သမာရိုးက် ၄- ၄- ၂ က စားကြက္ဟာ ကြ်န္ေတာ့္ ကစားကြက္ကို မတားႏိုင္ခဲ့ဘူ း..။” ဒါေပမယ့္ အခု ၂၀၁၃ ခုႏွစ္မွာေတာ့ ဒီလိုလြယ္လြယ္ကူ ကူ အသာစီး ယူႏိုင္ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး..။ ေနာက္ ထပ္သူ႔ရဲ႕အက်င့္တစ္ခုကေတာ့ ပုံေသကစားကြက္ ႏွစ္ မ်ဳိးထားေလ့ရိွျပီး လိုအပ္သလို ေျပာင္းလဲကစားတတ္တ ာပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။ ဥပမာအားျဖင့္ ေပၚတိုအသင္းမွာဆို ရင္ ၄- ၃- ၁- ၂ ကစားကြက္ကို အဓိကထား သုံးစြဲေပ မယ့္ တစ္ခါတစ္ရံ ၄- ၂- ၃- ၁ ပုံစံလည္း ကစားေလ့ရိွ ပါတယ္..။ ခ်ယ္လ္ဆီးမွာေတာ့ ၄- ၃- ၃၊ တစ္ခါတစ္ရံ ကြင္းလယ္မွာ ေလးေယာက္ စိန္ပြင့္ပုံစံ (Diamond Formation) ကစားပါတယ္..။ အင္တာ မီလန္ကို ကိုင္တြင္စဥ္က ပထမႏွစ္မွာ ၄- ၃- ၁- ၂ ပုံစံ အဓိက ထား သုံးစြဲေပမယ့္ ဒုတိယရာသီ ဖလားသုံးလုံး ဆြတ္ခူး စဥ္မွာေတာ့ ၄- ၂- ၃- ၁ ပုံစံ အမ်ားဆုံး သုံးစြဲခဲ့ပါတ ယ္..။ ရီးရဲလ္ မက္ဒရစ္မွာေတာ့ ၄- ၂- ၃- ၁ နဲ႔ ၄- ၃- ၃ ပုံစံကို လဲလွယ္သုံးခဲ့တာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ မ်ားေသာအားျဖင့္ သူ႔ရဲ႕စိတ္ၾကိဳက္ပုံစံဟာ ၄- ၂- ၃- ၁ ကစားကြက္ျဖစ္တယ္…။ ကြင္းလယ္မွာ ၾတိဂံပုံစံ အထို င္ခ်ျပီး ၄- ၃- ၃ ကစားကြက္ကို အေျပာင္းအလဲအေန နဲ႔ သုံးတတ္ပါတယ္..။ တစ္ခါတစ္ရံ အႏိုင္ရဖို႔ လိုအပ္ေ နခ်ိန္မွာ တိုက္စစ္မွဴး ႏွစ္ဦးစလုံးတင္ျပီး ဂိုးရေအာင္ ၾကိဳး စားေလ့ရိွပါတယ္..။ (ဒီလိုတိုက္စစ္မွဴး ႏွစ္ဦးတင္ ကစာ းတဲ့ အေရးေပၚ ကစားကြက္ဟာ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္း ပ ထမအၾကိမ္ ကိုင္တြယ္စဥ္နဲ႔ ရီးရဲလ္ မက္ဒရစ္တို႔မွာ အ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။ အခုလက္ရိွမွာေတာ့ ေမာ္ရင္ဟို ဟာ Plan B ကို ရွာေဖြေနဆဲမွာပဲ ရိွပါေသးတယ္ ..။) ေျပာင္းလဲလာတဲ့ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္းရဲ႕ အခင္းအက်င္း မ်ား.. ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ ေမာ္ရင္ဟို ကိုင္တြယ္တည္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ အသင္းဟာ ေတာင့္တင္းတဲ့ ခံစစ္ေၾကာင္း၊ ၾကံံ့ခိုင္ မာ ေက်ာတဲ့ ကစားဟန္၊ အႏိုင္မခံ အရွဳံးမေပးတဲ့ စိတ္ဓါတ္ တို႔နဲ႔ ေအာင္ျမင္မွဳမ်ားစြာ ရယူခဲ့ပါတယ္..။ နည္းျပအ ဆက္ဆက္ ေျပာင္းလဲလာခဲ့ေပမယ့္ ေမာ္ရင္ဟို တည္ေ ဆာက္ခဲ့တဲ့အထိုင္ကို မဖ်က္ခဲ့ၾကပါဘူး..။ ခ်ယ္လ္ဆီး အသင္းကို အမွန္တစ္ကယ္ ေျပာင္းလဲဖို႔ ၾကိဳးစားသူက ဗီလက္ရွ္ ဘိုအက္ရွ္..၊ သို႔ေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ျပဳျပင္ ေျပာင္း လဲေရး စီမံကိန္းဟာ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ပဲ က်ရွဳံးခဲ့ပါတယ္ ..။ ယာယီနည္းျပအျဖစ္ တာ၀န္ယူရတဲ့ ဒီမက္တီယိုဟ ာ ယခင္ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ပုံစံကို ျပန္အသက္သြင္းျပီး ခံစစ္ ထိုင္၊ ၾကံ့ၾကံ့ခံ ကစားခါ ခ်န္ပီယံလိဂ္ ဖလားၾကီးကို အ ရယူခဲ့ပါတယ္..။ ယာယီနည္းျပအျဖစ္နဲ႔ ေအာင္ျမင္မွဳ ရခဲ့တဲ့ ဒီမက္တီယို ဟာ ေနာက္ႏွစ္မွာေတာ့ ၄- ၂- ၃- ၁ ပုံစံကို အထိုင္ခ်၊ မာတာ၊ ေအာ္စကာ၊ ဟက္ဇက္တို႔ကို လြတ္လြတ္လပ္ လပ္ ေရြ႕လ်ားခိုင္းျပီး လွပညက္ေညာတဲ့ ကစားဟန္ တို က္စစ္အသားေပး ကစားကြက္ကို တည္ေဆာက္ခဲ့ပါတ ယ္..။ ဒါေပမယ့္ ခံစစ္ပိုင္း ျပင္ဆင္ဖို႔ကို လစ္လ်ဴရွဳခဲ့တဲ့ အတြက္ အသင္းဟာ တိုက္စစ္၊ ခံစစ္မညီပဲ ဟန္ခ်က္ပ် က္ခဲ့ရပါတယ္..။ ရာဖာ ဘင္နီးတက္ဇ္ ကိုင္တြယ္ခ်ိန္မွာ ပထမဦးဆုံး အလုပ္ကေတာ့ ခံစစ္ေၾကာင္းကို ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ခဲ့ရတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။ ဘင္နီးတက္ဇ္ ဟာ ခံစစ္ဆင္ခ်ိန္မွာ ေလးေယာက္တန္း ႏွစ္ထပ္ပုံစံ (၄- ၄- ၁- ၁ ကစားကြက္) နဲ႔ ေတာင္ပံ ကစားသမား ေတြကို ခံစစ္ဇုန္အထိ လိုက္ပါေစခဲ့ပါတယ္..။ တိုက္စစ္ ဆင္ခ်ိန္မွာေတာ့ အဓိကအားျဖင့္ ကြင္းလယ္ဖန္္တီးရွင္ နံပါတ္ (၁၀) (မာတာ) ကို အေျချပဳျပီး ေရြ႕လ်ား ကစာ းခဲ့ပါတယ္..။ အခုတစ္ၾကိမ္ ေမာ္ရင္ဟို လက္လြဲရယူခဲ့တဲ့ အသင္းဟ ာ တိုက္စစ္ကစားသမားေတြ အမ်ားအျပား ပါ၀င္ေပမ ယ့္ ခံစစ္ေၾကာင္းကေတာ့ သူယခင္ တည္ေဆာက္ထား ခဲ့တဲ့အထိုင္ပဲ ရိွေနတာကို ေတြ႕ရပါတယ္..။ အခုတစ္ၾ ကိမ္ ျပန္လည္ ကိုင္တြယ္ခ်ိန္မွာ သူ႔ရဲ႕ကစားကြက္ဟာ ရာသီအဖြင့္မွာ ကစားခဲ့တဲ့ ၄- ၂- ၃- ၁ ပုံစံပဲ အသုံးျပဳ မွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေျပာင္းလာလာတာကေတာ့ တိုက္စစ္ သမားတိုင္းကို ခံစစ္မွာ လိုက္ပါခိုင္းတဲ့ ဖိအားေပး ကစ ားဟန္ (High Press Play) ကုိ သုံးစြဲတာပဲ ျဖစ္ပါ တယ္..။ အခုအခ်ိန္ထိေတာ့ သူ႔ရဲ႕ကစားကြက္ဟာ ေဖ် ာ္ေျဖမွဳ ေပးတဲ့ တိုက္စစ္အသားေပးဟန္ကို ဦးတည္တာ ကို မေတြ႕ရပဲ စြန္႔စားမွဳနည္းနည္း၊ သမားရိုးက်ဆန္ဆန္ ကစားေနတာပဲ သတိျပဳမိပါတယ္..။ အခုေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ အသင္းကို က႑အလိုက္ ခြဲျပီးေလ့လာၾကည့္ရရင္ေတ ာ့.. ေနာက္တန္း ခံစစ္ေၾကာင္း ခံစစ္ေၾကာင္းရဲ႕ ဘယ္ဘက္အျခမ္းဟာ အရင္က သူထ ားခဲ့အတိုင္း ဘာမွမေျပာင္းေသးပါဘူး..။ ခံစစ္အတြင္း မွာ ဂြ်န္ တယ္ရီ၊ ဘယ္အစြန္မွာ အက္ရွ္ေလ ကိုးလ္တို ႔ကို အစားထိုးဖို႔ရာ ေတာ္ေတာ္ခက္ပါတယ္..။ ႏွစ္ေပါင္ းမ်ားစြာ အတူတကြ တြဲကစားခဲ့တာမို႔ နားလည္မွဳ အလ ြန္ေကာင္းတာေၾကာင့္ အမွားအယြင္း ၾကီးၾကီးမားမား မ ရိွတာကို ေတြ႕မိပါတယ္..။ အသက္အရြယ္ေၾကာင့္ လွ် င္ျမန္မွဳေတြ က်ဆင္းလာေပမယ့္ သူတို႔ရဲ႕ ပါးနပ္မွဳ၊ သမ ာ ၻ နဲ႔ ေနရာယူ ေကာင္းမြန္မွဳေတြနဲ႔ ခံစစ္ေၾကာင္းကို ဦးေ ဆာင္ႏိုင္ေနဆဲပါပဲ..။ ဂြ်န္ တယ္ရီနဲ႔ တြဲဖက္မယ့္ ဂယ္ရီ ကာေဟးလ္နဲ႔ ေဒးဗစ္ လူး၀စ္ဇ္တို႔ ႏွစ္ဦးစလုံးဟာ လွ်င္ျမန္မွဳ ေကာင္းတဲ့သူေ တြပါ..။ ကာေဟးလ္က အျမင့္ေဘာနဲ႔ ပင္နယ္တီ ဧရိ ယာအတြင္း ဖ်က္ထုတ္မွဳေတြ ပိုေကာင္းျပီး လူး၀စ္ဇ္က ေဘာလုံးလမ္းေၾကာင္း ဖ်က္ေတာက္မွဳနဲ႔ ေဘာလုံးသယ္ ျပီး တိုက္စစ္လိုက္ပါတဲ့ေနရာမွာ အားသန္္ပါတယ္..။ အဲဗာတန္၊ ေဘဆယ္လ္နဲ႔ပြဲေတြမွာ ေနရာယူမွားယြင္းမွဳ ေၾကာင့္ လူး၀စ္ဇ္တစ္ေယာက္ အေ၀ဖန္ခံ ရေပမယ့္ ေ မာ္ရင္ဟိုဟာ စပါး၊ စတူအာတို႔နဲ႔ ပြဲေတြမွာ လူး၀စ္ဇ္ကို ယုံယုံၾကည္ၾကည္နဲ႔ သုံးစြဲခဲ့ပါတယ္..။ ေမာ္ရင္ဟိုဟာ ဧရိယာအတြင္းကေန ထိုင္ဖ်က္တာကို (Deep Defence) အားသန္ျပီး သူ႔ရဲ႕ဗဟိုခံစစ္မွဴး ေတြကို မလိုအပ္ပဲ စြန္႔စားမွဳေတြ မလုပ္ခိုင္းပါဘူး..။ ဥ ပမာအားျဖင့္ မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တက္နဲ႔ပြဲက ဗဟိုခံစ စ္မွဴးမ်ားရဲ႕ ေနရာယူပုံကိုေအာက္ပါ ပုံ (ပုံ- ၁) မွာ ေတ ြ႕ႏိုင္ပါတယ္..။ စပါးနဲ႔ စတူအား ဘူခါရက္စ္တို႔ပဲြမွာ ဗ ဟိုခံစစ္အတြဲကို တယ္ရီနဲ႔ ေဒးဗစ္ လူး၀စ္ဇ္အတြဲကို သုံး ခဲ့ပါတယ္..။ သို႔ေပမယ့္ ယခင္က တိုက္စစ္ကို အလြန္ အကြ်ံ လိုက္ပါတတ္တဲ့ လူး၀စ္ဇ္ကို ဒီပြဲေတြမွာ ေဘာလုံ းကိုင္ျပီး ေရွ႕မတက္ခိုင္းေတာ့တာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ ပုံ- ၁း မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တက္ႏွင့္ပြဲမွ ဂြ်န္ တယ္ရီႏွ င့္ ဂယ္ရီ ကာေဟးလ္တို႔၏ ဖ်က္ထုတ္ပုံ ညာေတာင္ပံ ခံစစ္ေနရာေတာ့ အိုင္ဗန္္ႏိုဗစ္နဲ႔ အက္ဇ္ပီ လီက်ဴတာတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ရိွပါတယ္..။ အိုင္ဗန္ႏိုဗစ္ရဲ႕ ကစားပုံဟာ ဗဟိုခံစစ္မွဴးဆန္ေပမယ့္ ခ်ယ္လ္ဆီးကို ေရ ာက္ကတည္းက ညာေတာင္ပံ ခံစစ္ေၾကာင္းမွာ အမ်ား ဆုံး ကစားခဲ့ရပါတယ္..။ အက္ဇ္ပီကေတာ့ အလုံးအ ထည္ ေသးေပမယ့္၊ ျမန္တယ္..၊ နည္းစနစ္နဲ႔ တိုက္စစ္ လိုက္ပါတဲ့ေနရာေတြမွာ ပိုေကာင္းပါတယ္..။ အခုအခ်ိ န္မွာ ပထမဦးစားေပးအျဖစ္ အိုင္ဗန္ႏိုဗစ္ ရရိွထားေပမ ယ့္ ပြဲစဥ္ေတြ က်ပ္တည္းလာမည့္ ရာသီေနာက္ပိုင္း က ာလေတြမွာ အက္ဇ္ပီလည္း အလွည့္က် ပြဲထြက္ရမွာပါ ..။ အခုေနာက္ပိုင္း ပြဲရလဒ္ကိုထိန္းဖို႔ အက္ဇ္ပီလီက်ဴ တာကို Wing Back အျဖစ္ လူစား၀င္ ကစားေစတ ာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ စပိန္လူငယ္ ေနာက္ခံလူဟာ ပထ မရာသီမွာ ပရိသတ္အၾကိဳက္ ကစားႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ေမာ္ ရင္ဟိုကေတာ့ အလုံးအထည္၊ ၾကံ့ခိုင္မွဳေကာင္းျပီး အျ မင့္ေဘာပါ ပိုင္ႏိုင္တဲ့ အိုင္ဗန္ႏိုဗစ္ကို ဦးစားေပးမွာ ျဖ စ္ပါတယ္..။ ကြင္းလယ္ကစားကြက္.. မာေက်ာတဲ့ ေနာက္တန္းေလးေယာက္ကို ခံစစ္အေသ ထိုင္ ေနရာယူေစျပီးေနာက္မွာ ေမာ္ရင္ဟိုဟာ အလယ္ တန္းသမားေတြကို ပိုျပီးလြတ္လြတ္လပ္လပ္ ကစားေစ တာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ ပုံမွန္အားျဖင့္ ေမာ္ရင္ဟိုမွာ က ြင္းလယ္အဖ်က္ဇုန္မွ ကစားသမားမ်ား၏ လွဳပ္ရွားမွဳကို ကန္႔သတ္ေလ့ရိွေသာ္လည္း (ဥပမာ- မက္ခလီလီ၊ က မ္ဘီယာဆို၊ ဇာဗီ အလြန္ဆို) ဟူးလ္ စီးတီးႏွင့္ပြဲမွစျပီး သူ႔ရဲ႕ အဓိက Double Pivot အထိုင္ျဖစ္တဲ့ ရာမီး ရက္စ္နဲ႔ လမ္းပတ္တို႔ကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ တိုက္စစ္ လိုက္ပါခိုင္းေစတာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ ရံဖန္ရံခါမွာ သူ တုိ႔ဟာ ကြင္းလယ္တိုက္စစ္သမားေတြထက္ေတာင္ ပိုျပီ းေရွ႕ေရာက္ေနတာ ထူးျခားမွဳအျဖစ္ ျမင္ေတြ႕မိပါတယ္ ..။ အခုေနာက္ဆုံး စတူအာ ဘူခါရက္စ္နဲ႔ပြဲမွာလည္း Double Pivot ကစားသမားေတြျဖစ္တဲ့ ရာမီးရက္ စ္နဲ႔ လမ္းပတ္တို႔ ႏွစ္ဦးစလုံး ဂိုးျမဴးခဲ့ပါတယ္.။ ဒီပြဲမွ သူ တို႔ရဲ႕ ကစားပုံကို ေအာက္ပါပုံ (ပုံ- ၂) မွာ ျပထားေပး ပါတယ္..။ ပုံ- ၂း စတူအာႏွင့္ပြဲမွ ရာမီးရက္စ္ႏွင့္ ဖရန္႔ လမ္းပတ္ တို႔၏ လွဳပ္ရွားပုံမ်ား ဒါေပမယ့္ ေမာ္ရင္ဟိုဟာ သူ႔ရဲ႕ကြင္းလယ္အထိုင္ Double Pivot ကို ျပိဳင္ဘက္အေနအထားေပၚ မူ တည္ျပီး ေျပာင္းလဲသြားပါလိမ့္မယ္..။ အားနည္းတဲ့ အ သင္းေတြနဲ႔ဆိုရင္ သူတို႔ႏွစ္ဦးစလုံး တိုက္စစ္လိုက္ပါခိုင္း မွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေတာင့္တင္းတဲ့ အသင္းမ်ားနဲ႔ဆိုရင္ တ စ္ေယာက္က ေရြ႕လ်ားကစားျပီး (Shuttler) တစ္ေ ယာက္ကို အထိုင္ကစားခိုင္းဖို႔ မ်ားပါတယ္.(ဥပမာ- အဲ ဗာတန္၊ စပါးပြဲမ်ားမွ ရာမီးရက္စ္နဲ႔ မီးေခးလ္)..။ ေဘ ယန္ ျမဴးနစ္၊ မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တက္ အသင္းမ်ားနဲ႔ပ ြဲမ်ားေတာ့ ရာမီးရက္စ္ကိုပါ ခံစစ္အဓိက ကစားခိုင္းတာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ ယခုရာသီ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ ကြင္းလယ္မွ ာ ရာမီးရက္စ္ဟာ အဓိက ကစားသမား အင္ဂ်င္စက္ ျဖ စ္ပါလိမ့္မယ္..။ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္း ကြင္းလယ္အထိုင္ရဲ႕ အဓိက အားန ည္းခ်က္ကေတာ့ ကြင္းလယ္ကေန ေဘာလုံးျဖန္႔ေပးမ ယ့္ Deep Lying Playmaker မရိွတာပဲ ျဖစ္ပါ တယ္..။ ဒီျပ ႆ နာဟာ မႏွစ္ကတည္းက ရိွေနတာျဖစ္ျပီး ဒီလို ေဘာလုံးျဖန္႔ေပးမယ့္သူ မရိွတာေၾကာင့္ တိုက္စစ္ မွဴးမ်ားအတြက္ လမ္းေၾကာင္းပြင့္ဖို႔ ခက္ေနသလို ပိတ္ ကစားတတ္တဲ့ အသင္းမ်ားနဲ႔မွာလည္း ဂိုးရဖို႔ ခက္ေန တတ္ပါတယ္..။ ယခုလက္ရိွ ကြင္းလယ္အထိုင္ Double Pivot ကစားသမားမ်ားဟာလည္း အေ၀း ေဘာမ်ားမွတဆင့္ တိက်တဲ့ တိုက္စစ္လမ္းေၾကာင္း ဖန္ တီးရာမွာ ထူးခြ်န္္သူေတြ မဟုတ္္ၾကပါဘူး..။ ကြင္းလယ္ ဖန္တီးရွင္မ်ား… ဒီေနရာကေတာ့ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ အားအေကာင္းဆုံး ေန ရာပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။ ကြင္းလယ္ တိုက္စစ္ (၃) ေနရာ အတြက္ ဟက္ဇက္၊ မာတာ၊ ေအာ္စကာ၊ ရွာရယ္လ္၊ ၀ီလီယံ၊ ဒီ ဘရူးေနး ကစားသမား ေျခာက္ေယာက္အျ ပိဳင္ ေနရာလုေနရပါတယ္..။ အေရးအၾကီးဆုံး ကစား ကြက္ ဖန္တီးရွင္ နံပါတ္ (၁၀) ေနရာမွာေတာ့ ေမာ္ရင္ ဟိုရဲ႕အၾကိဳက္ဟာ ေအာ္စကာပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။ ေမာ္ရ င္ဟိုဟာ သူ႔ရဲ႕ကစားအား၊ နည္းစနစ္ပိုင္း ကြ်မ္းက်င္မွဳနဲ႔ ခံစစ္မွာ လိုက္ပါကစားႏိုင္ျခင္းတို႔ကို ႏွစ္ျခိဳက္ခဲ့ပါတယ္ ..။ ရာသီအစ ဟူးလ္ စီးတီးနဲ႔ပြဲစဥ္ကတည္းက ေအာ္စ ကာဟာ ပုံမွာ ျပထားတဲ့အတိုင္း တစ္ဖက္အသင္းက ကစားကြက္ ဖန္တီးမယ့္ ကြင္းလယ္ကစားသမားေတြကို မလွဳပ္ႏိုင္ေအာင္ ထိန္းခ်ဳပ္တားႏိုင္သလို သူ႔ရဲ႕လွဳပ္ရွားမွဳ ေတြေၾကာင့္ ေတာင္ပံသမားေတြအတြက္ ေနရာလြတ္ေ တြပါ ရႏိုင္ခဲ့ပါတယ္..။ အထူးသျဖင့္ ယခင္က မက္ခ လီလီလို ကြင္းလယ္အဖ်က္သမားစစ္စစ္ မရိွေတာ့တဲ့အ တြက္ ေအာ္စကာရဲ႕ ခံစစ္ကို လိုက္ပါႏိုင္စြမ္းဟာ ေမာ္ ရင္ဟိုအတြက္ အင္မတန္မွ အဖိုးတန္ခဲ့ပါတယ္..။ ေနာ က္ထပ္ ေအာ္စကာရဲ႕ အားသာခ်က္ကေတာ့ ခံစစ္ကေ န တိုက္စစ္ကို ေျပာင္းတဲ့ Transitions မ်ား၊ တန္ျ ပန္ တိုက္စစ္မ်ားမွာ ေကာင္းမြန္ျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။ ဟူးလ္အလယ္တန္းသမားမ်ားကို ဖိအားေပးခဲ့တဲ့ ေအာ္ စကာ၏ ကစားဟန္ အဲဗာတန္နဲ႔ပြဲမွာ ေျခစြမ္းမျပႏိုင္ခဲ့တဲ့အတြက္ မာတာကို ေမာ္ရင္ဟိုက ေခါက္ထားခဲ့ပါတယ္..။ သို႔ေပမယ့္ စပိန္ ကြင္းလယ္ဖန္တီးရွင္ဟာ ေမာ္ရင္ဟုိရဲ႕ ပုံစံအတိုင္း အံ ၀င္ေအာင္ ျပန္လည္ကစားႏိုင္ခဲ့တဲ့အတြက္ စပါးအသင္ းနဲ႔ ပြဲစဥ္ကစျပီး အသင္းရဲ႕ ကြင္းလယ္ကို ျပန္လည္ဦးေ ဆာင္၊ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္..။ အထူးသျဖင္မာတာ ဟာ ေဘာလုံးေပးပို႔ရာမွာ ပိုမိုတိက်ျပီး အကြက္လည္း ျမင္တာေၾကာင့္ ခံစစ္ပိတ္ျပီး အေသထိုင္ ကစားေနတဲ့ ျပိဳင္ဘက္မ်ားကို ထိုးေဖာက္တဲ့အခါမ်ဳိးမွာ ပိုျပီးသင့္ေတ ာ္ပါမယ္..။ ပရိသတ္မ်ားရဲ႕အၾကိဳက္ကေတာ့ ဟက္ဇက္၊ မာတာ၊ ေ အာ္စကာတို႔ရဲ႕ “MAZACAR” အတြဲျဖစ္ေပမယ့္ သူတို႔သုံးေယာက္စလုံးဟာ ေဘာလုံးကိုင္ျပီး အတြင္းဘ က္ကိုသာ တိုး၀င္ေနတာေၾကာင့္ ကစားကြက္ က်ပ္တ တ္တဲ့အျပင္ ေတာင္ပံ ခံစစ္မွဴးမ်ားပါ တိုက္စစ္ကို အလ ြန္အကြ်ံ လိုက္ပါရတတ္ျပီး အသင္းဟန္ခ်က္ကို ထိခိုက္ တတ္ပါတယ္..။ ေမာ္ရင္ဟိုအေနနဲ႔ ေတာင္ပံ တိုက္စစ္ မွဴးမ်ားကို ေနရာခ်ရမွာ ေဘာလုံးကိုင္ႏိုင္မယ့္ ဟက္ဇက္ (သို႔) ေအာ္စကာကို ေနာက္တစ္ဘက္ကေန ေတာင္ပံ အတိုင္း Down the line ကစားႏိုင္မယ့္ ရွာရယ္ လ္လို ကစားဟန္ မတူတဲ့သူမ်ားနဲ႔ တြဲဖက္ထားတာ ေ တြ႕မိပါတယ္..။ ဥပမာ- ဖူးလ္ဟမ္းနဲ႔ပြဲမွာ လုပ္အားႏွဳန္း ေကာင္းတဲ့ ရွာရယ္လ္ကို ဘယ္ေတာင္ပံ တစ္ေလွ်ာက္ ကစားခိုင္းျပီး ကြင္းလယ္မွာ ဟက္ဇက္နဲ႔ ေအာ္စကာကို ေရြ႕လ်ား ကစားခိုင္းတာ ေတြ႕မိပါတယ္..။ ဒီလိုပါပဲ.. ယခုေနာက္ဆုံး စတူအာ ဘူခါရက္စ္နဲ႔ပြဲမွာလဲ ရွာရယ္ လ္ကို ဘယ္ေတာင္ပံ တစ္ေလွွ်ာက္ ကစားခိုင္းျပီး ကြင္း လယ္မွာေတာ့ မာတာနဲ႔ ေအာ္စကာတို႔ တစ္ေယာက္ ကို တစ္ေယာက္ အကူအညီေပး..၊ တစ္ကြင္းလုံး လွဳပ္ ရွား ကစားေစတာကို ေအာက္ပါပုံ (ပုံ- ၃၊ ပုံ- ၄) မ်ား မွာ ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္..။ ပုံ- ၃း မာတာႏွင္ ေအာ္စကာတို႔၏ ေနရာယူပုံ (ဘယ္) ႏွင့္ ဘယ္ေတာင္ပံမွ ရွာရယ္လ္၏ လွဳပ္ရွားမွဳ (ညာ) ပုံ- ၄း မာတာ၏ ေရြ႕လ်ားမွဳ (ဘယ္) ႏွင့္ ေအာ္စကာ၏ ေရြ႕လ်ားမွဳမ်ား (ညာ) လုပ္အားႏွဳန္း ေကာင္းမြန္ုျပီး လွ်င္ျမန္တဲ့ ရွာရယ္လ္ဟ ာ ေရာ္ဘင္အငယ္စားလို႔ ေျပာႏိုင္သလို ေတာင္ပံတစ္ေ လွ်ာက္ အတက္၊ အဆင္းလုပ္ႏုိင္၊ ခံစစ္လည္း ကူႏိုင္တ့ဲ အတြက္ ေမာ္ရင္ဟိုအၾကိဳက္ ကစားသမား ျဖစ္လာႏိုင္ ပါတယ္..။ အထူးသျဖင့္ ဂ်ာမနီ လက္ေရြးစင္ လူငယ္ေ တာင္ပံ ကစားသမားဟာ ဘယ္ေတာင္ပံ အစြန္ထြက္ ကစားတဲ့ ေနရာမွာ ကစားပုံ ပိုမိုေကာင္းမြန္တာကို ေ တြ႕မိပါတယ္..။ ၀ီလီယံဟာ ထူးခြ်န္္တဲ့ ကစားသမား တစ္ဦးျဖစ္ေပမယ့္ သူ႔ကိုေခၚယူခဲ့မွဳဟာ မလိုအပ္တဲ့ အေျပာင္းအေရႊ႕လို႔ သတ္မွတ္ႏိုင္ပါတယ္..။ ဘရာဇီးလ္ ကြင္းလယ္ကစား သမားအေနနဲ႔ အသင္းမွာ ပုံမွန္ ေနရာရႏိုင္မလားဆိုတ ာ ေျပာရခက္ေနေသးေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕နည္းစနစ္ ေကာင္း မြန္မွဳ၊ လွ်င္ျမန္မွဳနဲ႔ တစ္ဦးခ်င္း ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္စြမ္းေတြေၾ ကာင့္ ေတာင္ပံနဲ႔ ကြင္းလယ္ေတြမွာ ကစားကြက္ အေျ ပာင္းအလဲလုပ္ဖို႔ အသုံး၀င္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္..။ ဂိုးမိုးေခါင္ေနတဲ့ တိုက္စစ္မွဴးမ်ား.. ယမန္ႏွစ္က ၀က္စ္ဘရြန္းအသင္းမွာ ေျခစြမ္းျပ ဂိုးေတ ြသြင္းယူေပးႏိုင္ခဲ့တဲ့ တိုက္စစ္မွဴး ရိုမီလူ လူကာကူကို အ ဌားခ်လိုက္တဲ့ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ဟာ ထူးဆန္းတယ္လို႔ ေျပာ ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္..။ အဲဗာတန္အသင္းကို အဌားခ်လို က္ျခင္းဟာ ေရရွည္အတြက္လို႔ ျငင္းခ်က္ထုတ္ႏိုင္ေပမ ယ့္ သူ႔ရဲ႕ေျခစြမ္းဟာ အခုရာသီမွာကို အသင္းအတြက္ အသုံး၀င္မွာ ေျမၾကီးလက္ခတ္မလြဲပါပဲ..။ လူကာကူရဲ႕ ၾကံ့ခိုင္မွဳ၊ ေျပးအား၊ လုပ္အားႏွဳန္းနဲ႔ ဂိုးသြင္းစြမ္းရည္ေ တြဟာ All Round Sriker ကို ႏွစ္ျခိဳက္တဲ့ ေမာ္ ရင္ဟိုအတြက္ အသင့္ျဖစ္ေနပါျပီ..။ သို႔ေပမယ့္ ဒီလူင ယ္တိုက္စစ္မွဴး အသင္းကို ျပန္ေရာက္လာဖို႔ေတာ့ အခ်ိ န္အတိုင္းအတာတစ္ခု ေစာင့္ရဦးမွာ ျဖစ္ပါတယ္..။ ယခုအခ်ိန္ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ လက္က်န္တိုက္စစ္မွဴးမ်ားထဲမွာ ေတာ့ အဓိက ဦးစားေပးဟာ ဖာနန္ဒို ေတာရက္စ္ပါ..။ သူ႔ရဲ႕ေျခစြမ္းဟာ ယမန္ႏွစ္ ဥေရာပျပိဳင္ပြဲေတြမွာ ေကာ င္းမြန္ခဲ့ေပမယ့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တစ္ခုလုံး ပရီးမီးယားလိဂ္ သြင္းဂိုး တစ္ဂိုးသာ ရပါေသးတယ္..။ တစ္ခ်ိန္က သူ႔ရဲ႕ လွ်င္ျမန္တဲ့ ေျပးႏွဳန္းနဲ႔ တစ္ဘက္ေနာက္တန္းေတြကို ေ က်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ယခုအခ်ိန္မွာ ေတာရက္စ္ဟာ တြဲလုံးမ်ား၊ အျမင့္ေဘာမ်ားနဲ႔ ထိုးေဖာက္ဖို႔သာ ပိုျပီးၾကိဳ းစားေနရပါတယ္..။ ဒီစြမ္းရည္ႏွစ္မ်ဳိးလုံးဟာ သူ႔ရဲ႕ပိုင္ႏို င္တဲ့ အားသာခ်က္ေတြ မဟုတ္ပါဘူး..။ ဟူးလ္ စီးတီးႏွင့္ပြဲမွ ဖာနန္ဒို ေတာရက္စ္ ေတာရက္စ္ကို အားျဖည့္ဖို႔ ဒမ္ဘာ ဘားကို မႏွစ္က ေ ခၚယူခဲ့ေပမယ့္ သူရဲ႕စြမ္းရည္ဟာ ေမာ္ရင္ဟို လိုခ်င္တဲ့ အေနအထား ရိွေနပုံ မရပါဘူး..။ ဒမ္ဘာ ဘားဟာ ယခုႏွစ္ ေအာ္စတြန္ ဗီလာနဲ႔ပြဲမွာပဲ (၆၅) မိနစ္ ကစား ခဲ့ရပါေသးတယ္..။ ဒီ (၆၅) မိနစ္အတြင္းမွာ ဂိုးကန္သ ြင္းခြင့္ တစ္ၾကိမ္သာ ရခဲ့တဲ့အတြက္ စိတ္ပ်က္စရာ ျဖစ္ခဲ့ ရပါတယ္..။ ၀ိန္း ရူနီကို ေစာင့္ေနရင္း အခ်ိန္ျဖဳန္းခဲ့ေသာ ေမာ္ရင္ဟို ဟာ အေျပာင္းအေရႊ႕ ရာသီပိတ္ခါနီးမွာေတာ့ ရုရွျပည္ မွာ သံေခ်းတက္ေနတဲ့ တပည့္ေဟာင္း ဆမ္ျမဴရယ္ အီ တိုးကို အလွ်င္အျမန္ ေခၚယူခဲ့ပါတယ္..။ ေရာက္ေရာ က္ခ်င္း ပြဲဦးထြက္ အဲဗာတန္ႏွင့္ပြဲမွာပဲ ပြဲထြက္ခြင့္ ရခဲ့ေ ပမယ့္ လွ်င္ျမန္မွဳ၊ ၾကံ့ခိုင္မွဳႏွင့္ ေဘာလုံးအထိန္းအသိမ္း ေတြမွာ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ရိွေနခဲ့ပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ အခုေနာက္ဆုံး စတူအာ ဘူခါရက္စ္ႏွင့္ပြဲမွာေတာ့ သူ ၏လွဳပ္ရွားမွဳမ်ားမွာ ပိုမိုေကာင္းမြန္လာျပီး အသင္းႏွင့္ ပို မိုအံ၀င္လာတာကို ေတြ႕ရပါတယ္..။ စဥ္းစားစရာ ရိွတ ာကေတာ့ အသက္ (၃၂) ႏွစ္ရိွေနျပီျဖစ္တဲ့ ကင္မရြန္း တိုက္စစ္မွဴးအေနနဲ႔ ပရီးမီးယားလိဂ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ လွ်င္ျမန္မွဳ၊ ေနာက္တန္းလူမ်ားကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္မည့္ စ ြမ္းရည္ေတြ ျပန္ရပါဦးမလား ဆိုတာပါပဲ..။ ဟိုေဆး ေ မာ္ရင္ဟို အေနနဲ႔ သူယုံၾကည္တဲ့ ကစားသမားမ်ားကို အားကိုးတတ္တဲ့ အေလ့အက်င့္ရတာမို႔ တစ္ခ်ိန္က အ င္တာ မီလန္မွာ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ လက္တြဲဖူးခဲ့ဖူး တဲ့ အီတိုးဟာ အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိေတာ့ ေနရာရဖ ြယ္ ရိွေနပါတယ္..။ အဲဗာတန္ႏွင့္ ပြဲဦးထြက္ အီတိုး၏ လွဳပ္ရွားမွဳမ်ား အခုအခ်ိန္အထိ တိုက္စစ္ပိုင္းမွာ အင္ဒရီ ရွာရယ္လ္ အပါအ၀င္ ငါးေယာက္အထိ စမ္းသပ္ခဲ့ျပီး ျဖစ္ေပမယ့္ သူလိုအပ္ေနတဲ့ပုံစံ၊ ကစားကြက္ အခင္းအက်င္းနဲ႔ ကို က္ညီမယ့္ တိုက္စစ္မွဴးကိုေတာ့ ရွာမေတြ႕ေသးဘူးလို႔ ယူဆမိပါတယ္..။ ေဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳနဲ႔ ပြဲခ်ဥ္းကပ္ပုံမ်ား.. ရာသီအစပိုင္းမွ ယခုအခ်ိန္ထိ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္း၏ ပြဲစ ဥ္အလိုက္ ေဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳမ်ားမွာ (၂၆%) ႏွင့္ (၆၉%) ၾကားအထိရိွျပီး ကြာျခားခ်က္ ၾကီးမားလြန္းေန တာကို ေတြ႕ရပါတယ္..။ ဒါေၾကာင့္ ေျခမျငိမ္ဘူးလို႔ ေျ ပာႏိုင္ေပမယ့္ ျပိဳင္ဘက္ေတြရဲ႕ အရည္အေသြး ကြာျခာ းခ်က္ဟာလည္း တစ္စိတ္၊ တစ္ေဒသ ပါ၀င္ပါတယ္..။ ဥပမာအားျဖင့္ ဖူးလ္ဟမ္း၊ ေအာ္စတြန္ ဗီလာတို႔နဲ႔ အိမ္ ကြင္းပြဲေတြမွာ ေဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳ (၆၄%) ကေန (၆၉%) အထိ ရိွခဲ့သလို ဂြာဒီယိုလာရဲ႕ ေဘယန္ ျမဴးန စ္နဲ႔ပြဲမွာ ေဘာလုံးကို ေျခထဲလုံး၀မထားပဲ ထိုင္ကစားခဲ့ တာမ်ဳိးလည္း ရိွပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္လည္း ထူးျခားခ် က္အေနနဲ႔ ပြဲတစ္ပြဲထဲမွာကိုပဲ အသင္းရဲ႕ ကစားပုံဟာ သိသိသာသာၾကီး ျခားနားသြားတာကိုလည္း သတိျပဳမိ ႏိုင္ပါတယ္..။ ဟူးလ္ စီးတီးနဲ႔ပြဲမွာ ပထမပိုင္း မိနစ္ (၂၀) အတြင္း ေ ဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳ (၇၁%) အထိ ရိွခဲ့ျပီး ႏွစ္ဂိုးအသာ ရ ရိွသြားခ်ိန္မွာေတာ့ ကစားရိွန္ခ် ထိုင္ကစားလိုက္ရာမွာ ေဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳ (၄၃%)၊ ဒုတိယပိုင္း တစ္ခုလုံး ေ ဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳ (၄၇%) ပဲ ရိွခဲ့ပါတယ္..။ ဒါ့ေၾကာင့္ တစ္ပြဲလုံးရဲ႕ ေဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳ (၅၁%) ဟာ အသင္း ရဲ႕ ကစားပုံကို ကိုယ္စားမျပဳႏိုင္သလို ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။ ထို႔အတူ အဲဗာတန္၊ စပါးတို႔နဲ႔ပြဲေတြမွာလည္း ပထမပိုင္ းနဲ႔ ဒုတိယပိုင္း ကစားပုံ၊ ေဘာလုံးပိုင္ဆိုင္မွဳမ်ားဟာ သိ သိသာသာၾကီး ျခားနားတာကို ေတြ႕ရပါတယ္..။ အဲဗာတန္္ႏွင့္ပြဲ ပထမပိုင္း ကစားပုံ (ဘယ္) ႏွင့္ ဒုတိ ယပိုင္း ကစားပုံ (ညာ) ေနာက္တစ္ခ်က္အေနနဲ႔ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ သေကၤတျဖစ္တဲ့ လွ်င္ျမန္္တဲ့ တန္ျပန္တိုက္စစ္ေတြဟာ အေစာပိုင္းပြဲေတ ြမွာ လုံး၀အသက္မ၀င္ခဲ့ပါဘူး..။ ေတာင္ပံေတြကို တို က္ရိုက္ ေဘာလုံးေပးပို႔မွဳ မေကာင္း၊ ခံစစ္ဇုန္အတြင္းမွ တိုက္ရိုက္ေပးပို႔မွဳမ်ားကလည္း လိုရာမေရာက္တဲ့အျပင္ ခံစစ္မွ တိုက္စစ္သို႔ ေျပာင္းလဲတဲ့ Transition မ်ား ေႏွးေကြးတာေၾကာင့္ တန္ျပန္တိုက္စစ္မ်ား မထိေရာက္ ရတာ ျဖစ္ပါတယ္..။ သို႔ေပမယ့္ အခုေနာက္ဆုံးကစား ခဲ့တဲ့ စတူအာ ဘူခါရက္စ္နဲ႔ပြဲမွာေတာ့ တန္ျပန္တိုက္စစ္ ကေန ရာမီးရက္စ္က အဆုံးသတ္သြားႏိုင္ခဲ့တာ ေတြ႕မိ ပါတယ္..။ တန္ျပန္တိုက္စစ္မွ ရခဲ့တဲ့ ရာမီးရက္စ္၏ အဖြင့္ဂိုး ထို႔အျပင္ အဲဗာတန္နဲ႔ပြဲမွာ ဂိုးလိုေနတဲ့ ေမာ္ရင္ဟိုဟာ အက္ရွ္ေလ ကိုးလ္အစား ေတာရက္စ္ကို လူစားလဲ၊ ေန ာက္တန္း သုံးေယာက္တန္း ခံစစ္ထိုင္၊ ရာမီးရက္စ္နဲ႔ မီ ေခးလ္ကို ခံစစ္ေၾကာင္းကူဖို႔ တာ၀န္ေပးျပီး တိုက္စစ္မွဴး ႏွစ္ဦးတင္ေဆာ့တဲ့ “Plan B” ကို စမ္းသပ္ခဲ့ပါတယ္ ..။ သူ႔ရဲ႕ Plan B ဟာ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္း ပထမအၾ ကိမ္ ကိုင္တြယ္စဥ္နဲ႔ ရီးရဲလ္ မက္ဒရစ္တို႔မွာ အလုပ္ျဖစ္ ခဲ့ေပမယ့္ ဒီတစ္ၾကိမ္မွာေတာ့ အသင္းဟန္ခ်က္ပါ ပ်က္ သြားရပါတယ္.။ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ေဘဆယ္လ္နဲ႔ပြဲမွာေ တာ့ Double Pivot က ဖရန္႔ လမ္းပတ္ကိုထုတ္ျပီး ဒမ္ဘာ ဘားကို ထည့္သြင္းကာ သူတစ္ခ်ိန္က ေအာင္ျ မင္ခဲ့တဲ့ ၄-၁- ၃- ၂ ပုံစံနဲ႔ ဂိုးရဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္..။ သို႔ေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ Plan B ႏွစ္ခုစလုံး အလုပ္မျဖစ္ခဲ့တ ာမို႔ ေမာ္ရင္ဟိုအတြက္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ေျဖရွင္းရမယ့္ ပုစာ ၦ တစ္ပုဒ္ က်န္္ေနေသးတယ္လို႔ေတာ့ ေျပာရမွာ ျဖစ္ ပါတယ္..။ နိဂုံးခ်ဳပ္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ပုံေပၚလာျပီျဖစ္တဲ့ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ ခ်ယ္ လ္ဆီးအသင္းမွာ နည္းစနစ္ပိုင္း အသစ္အဆန္းေတြ ျမ င္ေတြ႕ရဖြယ္ မရိွပါဘူး..။ ဘိုအက္ရွ္ စတင္ခဲ့တဲ့ အျမန္ ေပး၊ ဖိအားေပး၊ High Defence Line စီမံကိန္း က်ရွဳံးျပီး၊ ဒီမက္တီယိုရဲ႕ ကြင္းလယ္ဖန္တီးရွင္ ပါရီမီရွင္ ကစားသမား သုံးေယာက္ကို အေျချပဳ တိုက္စစ္အသား ေပး စီမံကိန္း က်ရွဳံးျပီး၊ ဒီတစ္ၾကိမ္ သူ႔ရဲ႕ျပဳျပင္ ေျပာင္း လဲေရးဟာေတာ့ ယခုရိွေနတဲ့ အရည္အေသြးျမင့္ ပါရမီ ရွင္ လူငယ္ေလးမ်ားကို ယခင္အသင္းေဟာင္းမွာ အံ၀င္ ေအာင္ သြတ္သြင္းျခင္းပဲ ျဖစ္ပါမယ္..။ တစ္နည္းအားျ ဖင့္ ကစားသမားမ်ားနဲ႔ သင့္ေတာ္မယ့္ ကစားကြက္ပုံစံ ဖန္တီးျခင္း မဟုတ္ပဲ သူ႔ရဲ႕လိုခ်င္တဲ့ ပုံစံထဲကို ကစားသ မားမ်ားအား အံ၀င္ေအာင္ သြတ္သြင္းျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတ ယ္.. (ဥပမာ- ဂ်ဴအန္ မာတာ)။ သို႔ေပမယ့္လည္းပြဲစဥ္အေနအထားေပၚ မူတည္ျပီး တစ္ ပြဲနဲ႔ တစ္ပြဲ ေျပာင္းလဲေနမယ့္ ေမာ္ရင္ဟိုရဲ႕ ကစားကြက္ ၊ မွန္းဆရခက္မယ့္ ပြဲခ်ဥ္းကပ္ပုံ စတာေတြဟာ အခုႏွစ္ ခ်ယ္လ္ဆီးအသင္းကို ေလ့လာသူမ်ားအတြက္ေတာ့ စိ တ္၀င္စားဖြယ္ရာပဲ ျဖစ္ေနမွာပါ..။ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ ဆိုရ ရင္ေတာ့ အခုႏွစ္ ေဘာလုံးရာသီမွာ ေမာ္ရင္ဟိုအေနနဲ႔ ပုံစံက် ကစားကြက္ တစ္ခု (Overall System) ကို ဖန္တီးမွာ မဟုတ္ပဲ တစ္ပြဲခ်င္းအေပၚ မူတည္ျပီး န ည္းစနစ္ အေျပာင္းအလဲမ်ား လုပ္သြားဖို႔သာ မ်ားေနေၾ ကာင္း မွန္းဆ၊ သုံးသပ္လိုက္ရပါတယ္..။

No comments:

Post a Comment